Wzory dokumentów

U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie

Skorzystaj np. z:

  • wzorów umów o usługi
  • wzorów umów zatrudnienia
  • wniosków o dofinansowanie
Przejdź do bazy dokumentów

Ankieta przedsiębiorcy

Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?

Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.

Znalezienie dodatkowego źródła przychodu to problem z którym borykają się dzisiejsi przedsiębiorcy, w szczególności prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Współpraca z platformą Uber pomaga rozwiązać ten problem, na najwygodniejszych dla przedsiębiorcy warunkach. więcej

Wejście na rynki eksportowe wiąże się z pozyskiwaniem nowych klientów. Problemem może okazać się silna konkurencja ze strony podmiotów zagranicznych i polityka niektórych rynków eksportowych. Na rynkach zagranicznych często obowiązują inne zwyczaje niż na rynku krajowym. Przed podjęciem decyzji o działalności eksportowej, niezwykle istotne będzie odpowiednie przygotowanie firmy ze względu na odmienne regulacje prawne i odmienną kulturę biznesową na rynku docelowym. Przydatny może okazać się udział w misji gospodarczej lub targach branżowych. więcej

Każdy z nas zna powiedzenie – „Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze”. Finanse są ważne w każdej sferze naszego życia – prywatnej i zawodowej. Prowadząc firmę jesteśmy nastawienie na osiąganie przez nią zysku. Większość podejmowanych przez nas działań jest podporządkowana temu celowi. Jednak powstaje pytanie – co jest ważniejsze? Płynność czy rentowność w przedsiębiorstwie? więcej

W latach 2014-2020 polscy przedsiębiorcy będą jednymi z największych beneficjentów funduszy unijnych. Na rozwój przedsiębiorstw zostanie przeznaczonych 20 mld euro. więcej

Czy tylko duże przedsiębiorstwa mogą stosować strategie przekładające się wprost na zwiększenie przychodów? Czy tylko wielkie nakłady pieniężne oraz rozbudowane struktury i duża ilość pracowników pozwalają na wdrożenie działań zwiększających koszyki zakupowe klientów? Oczywiście nie. Nawet małe, dopiero rozwijające się firmy mają cały wachlarz narzędzi, z których mogą korzystać by poprawić swoje wyniki i zwiększyć sprzedaż. W niniejszym artykule poznasz jedno z nich, a mianowicie cross-selling, który polega na zwiększaniu koszyka zakupowego o produkty komplementarne lub jeśli to niemożliwe: produkty podobne. Jeśli interesuje Cię zwiększenie przychodów z każdej wizyty klienta, zapraszamy do lektury artykułu. Znajdziesz w nim nie tylko teoretyczną wiedzę na temat tej strategii, ale także praktyczne przykłady do zastosowania w Twoim przedsiębiorstwie. więcej

Chcesz uzyskać dostęp do tego materiału?

Zarejestruj lub zaloguj się na portalu zafirmowani.pl i dołącz do społeczności firm!
Będziesz mógł promować swoją firmę i otrzymasz bezpłatny dostęp do:

Aplikacji księgowej online

Kontaktów z ekspertami, artykułów i materiałów video

Bazy edytowalnych dokumentów niezbędnych w firmie

Specjalnych ofert i rabatów

Chcesz mieć nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i funkcjonalności naszego portalu Zafirmowani.pl?

Załóż rachunek w Alior Banku i korzystaj ze wszystkich możliwości portalu!

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies