Wsparcie finansowe dla firm oraz startupów.
Pożyczki dla firm to rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą utrzymać płynność finansową lub potrzebują zainwestować w rozwój firmy.
Pożyczki dla firm to rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą utrzymać płynność finansową lub potrzebują zainwestować w rozwój firmy.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Świadomość prawna właścicieli firm i menedżerów w Polsce, zwłaszcza wśród małych i średnich przedsiębiorstw, jest nieproporcjonalna do zagrożeń, które wiążą się z transakcjami handlowymi w ich codziennej pracy. Przedsiębiorcy często w ogóle nie podpisują umów (w duchu: „jakoś to będzie”) albo korzystają z niezweryfikowanych wzorów (często pozyskanych od „wujka google”). więcej
W Polsce obowiązuje swoboda przedsiębiorczości. Oznacza to, że o ile ustawa szczególna nie przewiduje ograniczeń, każdy może założyć i prowadzić działalność gospodarczą bez dodatkowych zgód i pozwoleń. więcej
Sukcesja w firmie to nic innego jak przekazanie decyzyjności o losach firmy w ręce następcy przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości zarządzania przedsiębiorstwem. więcej
Przedsiębiorcy rejestrujący sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej niezależnie od tego czy są podatnikami VAT czy też nie, muszą w odpowiedni sposób zaewidencjonować przychody z miesięcznego raportu fiskalnego pomniejszone o ewentualne pomyłki przy wystawianiu paragonów albo uznane reklamacje i zwroty towarowe skutkujące zwróceniem należności nabywcy. więcej
Czy warto zakładać firmowe konto na Facebooku? Odpowiedź brzmi tak! I nie chodzi tu tylko o to, że dzięki temu zyskujemy mnóstwo dodatkowych funkcji niedostępnych dla profilów prywatnych. To ważne także ze względów formalnych, bowiem działania promocyjne i prowadzenie konta marki na profilu prywatnym na Facebooku są zabronione. więcej