Wsparcie finansowe dla firm oraz startupów.
Pożyczki dla firm to rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą utrzymać płynność finansową lub potrzebują zainwestować w rozwój firmy.
Pożyczki dla firm to rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą utrzymać płynność finansową lub potrzebują zainwestować w rozwój firmy.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
W branży spożywczej widać bardzo wyraźny trend – konsumenci, szczególnie ci z grubszym portfelem poszukują produktów regionalnych, produkowanych według tradycyjnych receptur, o wysokiej jakości. Takie produkty to domena małych zakładów przetwórczych potrafiących wykorzystać nisze rynkowe. Jak więc założyć małą przetwórnię? więcej
Nazwa firmy identyfikuje przedsiębiorcę, wzbudza zainteresowanie klientów i zachęca do korzystania z jego usług lub zakupu towarów. Warto o nią dbać tak, aby po latach nie trzeba było jej zmieniać płacąc przy tym spore odszkodowanie innemu przedsiębiorcy. więcej
Kiedy założymy fundację, musimy zdawać sobie sprawę, że wiążą się z tym nie tylko profity, ale i obwiązki. Do plusów należy na pewno to, że fundacja należy do grupy organizacji pozarządowych, które mogą korzystać z szeregu konkursów grantowych i dofinansowań przeznaczonych tylko i wyłącznie dla tego sektora. Należy jednak pamiętać, że choć fundacja może prowadzić działalność gospodarczą, to celem jej działalności nie może być zysk członków czy zarządu fundacji. Tu zasadniczo różni się na przykład od stowarzyszenia. więcej
Generowanie leadów, czyli budowanie bazy potencjalnych klientów, jest pierwszym istotnym etapem procesu sprzedaży. Pozyskiwanie leadów polega na zbieraniu danych kontaktowych pozostawionych dobrowolnie za pomocą różnych formularzy przez osoby odwiedzające Twoją stronę. Proces ten składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy do prezentowanych treści. Drugim jest przedstawienie oferty na tyle korzystnej i interesującej, żeby odbiorcy opłacało się w nią kliknąć. Następnie prezentowany jest formularz kontaktowy. Ostatni etap to zapoznanie się przez odbiorcę z formularzem i podjęcie decyzji o pozostawieniu swoich danych kontaktowych.
więcej
Wielu przedsiębiorców rozsyła reklamowe maile i SMS-y nie zdając sobie sprawy, że takie działanie w wielu przypadkach jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Problem niewłaściwego mailingu dotyczy w dużej mierze firm w początkowym etapie swojej działalności, poszukujących skutecznych i niskokosztowych narzędzi marketingowych. więcej