Zryczałtowana składka na ubezpieczenie zdrowotne od 2025 r.
Zbliżający się rok 2025 przyniesie istotne zmiany w zakresie zryczałtowanej składki zdrowotnej dla przedsiębiorców.
Zbliżający się rok 2025 przyniesie istotne zmiany w zakresie zryczałtowanej składki zdrowotnej dla przedsiębiorców.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Zaledwie 1/4 firm prowadzących działalność badawczo-rozwojową skorzystała do tej pory z jakiejkolwiek formy wsparcia innowacyjności. 96% nie wykorzystało ulgi na nowe technologie. Blisko połowa firm nie jest świadoma, że w styczniu 2016 roku weszła w życie nowa ulga podatkowa na badania i rozwój – wynika z raportu EY „Ulga B+R – korzyść na wyciągnięcie ręki”. Tymczasem na posiedzeniu 4 listopada Sejm uchwalił tzw. małą ustawę o innowacyjności, która wprowadza ułatwienia dla firm, które chcą inwestować w badania i rozwój. Dokument czeka na podpis prezydenta. więcej
Od stycznia 2017 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy regulujące m.in. zasady wynagradzania osób zatrudnionych na umowę zlecenia oraz świadczących usługi.
Wprowadzona zostaje minimalna stawka godzinowa, która wyniesie 13 zł za godzinę, przy ustaleniu minimalnego wynagrodzenia dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę w wysokości 2000 zł. Minimalna stawka godzinowa będzie wzrastać wraz ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia za pracę. więcej
Media społecznościowe przestały być opcjonalnym kanałem marketingu internetowego. Prawie każde przedsiębiorstwo ma swój fanpage’e na Facebooku, niektóre prowadzą kanał na YouTube’ie, a inne poświęcają czas na publikowanie postów na Snapchacie i Instagramie. Często jednak zdarza się, że firmy, szczególnie te mniejsze, zapominają o jednym z najważniejszych serwisów – LinkedInie, który posiada już ponad 400 milionów użytkowników na całym świecie. Czym jest LinkedIn? W największym skrócie, jest to elektroniczna wizytówka firmy i jej pracowników. więcej
Na pewno nie raz spotkałeś z pojęciem marketingu afiliacyjnego. Jest to coraz bardziej popularna technika marketingu on-line, polegająca na tym, że reklamodawca deleguje wykonanie pewnych działań niezależnym marketingowcom, którzy opłacani są w modelu „za dany efekt”. Z drugiej strony, z punktu widzenia partnera, marketing afiliacyjny jest możliwością spieniężenia posiadanych witryn internetowych. Dzięki programom partnerskim, w momencie, kiedy klient dokona zakupy w sklepie reklamowanym na stronie partnera (właściciela serwisu), to partner otrzymuje wynagrodzenie zgodne z założeniami programu, w którym bierze udział. więcej
Z raportu Barometr eCommerce 2016 wynika, że wartość polskiego rynku ecommerce w ciągu 5 lat może się podwoić. Brzmi to bardzo optymistycznie nie dziwi więc fakt, że w 2016 roku sklep internetowy był w Polsce drugim najpopularniejszym biznesem. więcej