Wzory dokumentów

U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie

Skorzystaj np. z:

  • wzorów umów o usługi
  • wzorów umów zatrudnienia
  • wniosków o dofinansowanie
Przejdź do bazy dokumentów

Ankieta przedsiębiorcy

Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?

Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.

Zaledwie 1/4 firm prowadzących działalność badawczo-rozwojową skorzystała do tej pory z jakiejkolwiek formy wsparcia innowacyjności. 96% nie wykorzystało ulgi na nowe technologie. Blisko połowa firm nie jest świadoma, że w styczniu 2016 roku weszła w życie nowa ulga podatkowa na badania i rozwój – wynika z raportu EY „Ulga B+R – korzyść na wyciągnięcie ręki”. Tymczasem na posiedzeniu 4 listopada Sejm uchwalił tzw. małą ustawę o innowacyjności, która wprowadza ułatwienia dla firm, które chcą inwestować w badania i rozwój. Dokument czeka na podpis prezydenta. więcej

Od stycznia 2017 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy regulujące m.in. zasady wynagradzania osób zatrudnionych na umowę zlecenia oraz świadczących usługi. Wprowadzona zostaje minimalna stawka godzinowa, która wyniesie 13 zł za godzinę, przy ustaleniu minimalnego wynagrodzenia dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę w wysokości 2000 zł. Minimalna stawka godzinowa będzie wzrastać wraz ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia za pracę. więcej

Media społecznościowe przestały być opcjonalnym kanałem marketingu internetowego. Prawie każde przedsiębiorstwo ma swój fanpage’e na Facebooku, niektóre prowadzą kanał na YouTube’ie, a inne poświęcają czas na publikowanie postów na Snapchacie i Instagramie. Często jednak zdarza się, że firmy, szczególnie te mniejsze, zapominają o jednym z najważniejszych serwisów – LinkedInie, który posiada już ponad 400 milionów użytkowników na całym świecie. Czym jest LinkedIn? W największym skrócie, jest to elektroniczna wizytówka firmy i jej pracowników. więcej

Na pewno nie raz spotkałeś z pojęciem marketingu afiliacyjnego. Jest to coraz bardziej popularna technika marketingu on-line, polegająca na tym, że reklamodawca deleguje wykonanie pewnych działań niezależnym marketingowcom, którzy opłacani są w modelu „za dany efekt”. Z drugiej strony, z punktu widzenia partnera, marketing afiliacyjny jest możliwością spieniężenia posiadanych witryn internetowych. Dzięki programom partnerskim, w momencie, kiedy klient dokona zakupy w sklepie reklamowanym na stronie partnera (właściciela serwisu), to partner otrzymuje wynagrodzenie zgodne z założeniami programu, w którym bierze udział. więcej

Z raportu Barometr eCommerce 2016 wynika, że wartość polskiego rynku ecommerce w ciągu 5 lat może się podwoić. Brzmi to bardzo optymistycznie nie dziwi więc fakt, że w 2016 roku sklep internetowy był w Polsce drugim najpopularniejszym biznesem. więcej

Chcesz uzyskać dostęp do tego materiału?

Zarejestruj lub zaloguj się na portalu zafirmowani.pl i dołącz do społeczności firm!
Będziesz mógł promować swoją firmę i otrzymasz bezpłatny dostęp do:

Aplikacji księgowej online

Kontaktów z ekspertami, artykułów i materiałów video

Bazy edytowalnych dokumentów niezbędnych w firmie

Specjalnych ofert i rabatów

Chcesz mieć nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i funkcjonalności naszego portalu Zafirmowani.pl?

Załóż rachunek w Alior Banku i korzystaj ze wszystkich możliwości portalu!

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies